به وبلاگ (پسران کرمان)خوش امدید. يادت باشه يا دتو به يادم مي مونه ، يادي کن که ياد ما هم به يادت بمونه پسران کرمان

پسران کرمان
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 488
بازدید کل : 43068
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



javahermarket

javahermarket

section=serve&id=39&affid=12538&output=js&rows=1&cols=1">

javahermarket

يک نفر ..... يک جايي..... تمام روياهاش لبخند توست و زماني که به تو فکر مي‌کنه احساس
مي‌کنه که زندگي واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهايي کردي اين حقيقت رو به
خاطر داشته باش يک نفر ..... يک جايي..... در حال فکر کردن به توست
 



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت14:07---31 شهريور 1390
,وبلاگت عالیه نمیدونم شاید چون همشهریم هستی ازت دارم تعریف میکنم منم دیروز وبلاگم ان شده دوست دارم به منم سر بزنی و نظرت رو بگی البته من کرمان نیستم تبریزم .خیلی دوست داشتم یه وبلاگ کرمانی پیدا میکردم میخوام لینگت کنم اگه خواستی بهم جواب بده منتظرتم دوست کرمانی من به همه اب و خاک کرمان سلام برسون یه عکسم از کرمان تو وبت برام بزار مرسی

الی
ساعت14:05---31 شهريور 1390
,وبلاگت عالیه نمیدونم شاید چون همشهریم هستی ازت دارم تعریف میکنم منم دیروز وبلاگم ان شده دوست دارم به منم سر بزنی و نظرت رو بگی البته من کرمان نیستم تبریزم .خیلی دوست داشتم یه وبلاگ کرمانی پیدا میکردم میخوام لینگت کنم اگه خواستی بهم جواب بده منتظرتم دوست کرمانی من به همه اب و خاک کرمان سلام برسون یه عکسم از کرمان تو وبت برام بزار مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:متن عاشقانه, توسط سعید افشار

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک